Los sentidos en la escuela infantil

Esta semana en la escuela infantil hemos experimentado utilizando nuestros sentidos: el tacto y el gusto.
En el aula de bebés los pequeños de la escuela han manipulado y comido papilla ¡ Qué rico!

This week in nursery we have been experimenting with our senses; touching and tasting.
In the baby room the little ones of the school have been manipulating and eating porridge Delicious!

L@s niñ@as de 1-2 años por su parte han manipulado spaguettis . Se los han comido, cortado, aplastado…¡ A disfrutar !

Children aged 1-2 years have been manipulating spaguetti. They have eaten, cut and crushed the spaguetti … Enjoyment!

Las clases de 2-3 años han hecho masa de sal, con harina, aceite y agua. La masa de sal es como plastilina, y se puede aplastar, cortar, hacer churritos..

Classes of 2-3 years have made mass of salt, using flour, oil and water. The salt mass is like plasticine meaning you can crush, cut and even make churritos ..